آموزش سئو

http://seotraining98.rozblog.com/

آموزش سئوی داخلی

پیش از این ، SEO داخلی به معنای استفاده از تعداد زیادی از کلمات کلیدی در صفحه بود. به هر شکلی که ممکن است ، دیگر صحیح نیست ، و کلیدهای عکاسی نقطه کانونی SEO داخلی نیستند. در حال حاضر ، برای به دست آور

پیش از این ، SEO داخلی به معنای استفاده از تعداد زیادی از کلمات کلیدی در صفحه بود. به هر شکلی که ممکن است ، دیگر صحیح نیست ، و کلیدهای عکاسی نقطه کانونی SEO داخلی نیستند. در حال حاضر ، برای به دست آور

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

پیش از این ، SEO داخلی به معنای استفاده از تعداد زیادی از کلمات کلیدی در صفحه بود. به هر شکلی که ممکن است ، دیگر صحیح نیست ، و کلیدهای عکاسی نقطه کانونی SEO داخلی نیستند. در حال حاضر ، برای به دست آوردن یک صفحه مناسب و معقول ، از عبارات برجسته در بسیاری از قسمتهای صفحه و در تعداد زیادی استفاده شده است تا وب سایتهای اینترنتی را متقاعد سازند که این صفحه برای کلمات کلیدی و تجربه مشتری بازیافتی بسیار مهم است. بود. اساساً ، صفحه ای که برای مشتری ها صحبت نمی کند ، در لیست های فهرست بندی شده رتبه بالایی دارد.

 با این حال ، امروز این استراتژی هرگز قابل توجه نیست. خزندگان وب صفحات وابسته به ایده خود را به مشتری نشان می دهند و علاوه بر این به کلمات معادل کلمه تماشا فکر می کنند. آنها همچنین علاوه بر کلمات معادل خود ، افزونگی ترکیبات متنوعی از واژگان ساعت را یادداشت می کنند. در حالی که کلمات کلیدی ساعت هنوز هم قابل توجه هستند ، استفاده از یک نوع ثابت از کلید واژه ها و دوباره بکار بردن مجدد آن هرگز دوباره قابل توجه نیست. نیاز اصلی Google این است که این صفحه برای خواسته های مشتری قابل توجه است. در نتیجه ، بعد از نوشتن مقاله ، به طور مداوم از خود بپرسید که آیا این کلمه ویژه را که برای آن تصمیم گرفته اید هماهنگ می کند یا خیر.

 

بنابراین SEO داخلی در مورد اصلاح مجدد مسیرهای دستی و تنظیم آنها در صفحه کمتر است. در عوض ، باید توجه بیشتری به مشتریان خود داشته باشید ، چه چیزی را جستجو می کنید و چه مضامین و اصطلاحاتی را می توانید برای استفاده از مطالب کاربردی و آسان استفاده کنید. محتوای صفحاتی که نیاز به سئو داخلی مناسب دارند باید نکات برجسته همراه داشته باشد:

 

• عمق زیاد: یکی از اهداف Google Panda محتوای کم ارزیابی شده است. در صورت خاموش بودن یک صفحه ، موقعیت مناسبی برای قرار دادن عالی با ماده ژرف در مورد این نکته وجود دارد.

 

• پذیرش کاربر: محتوای سایت باید از تحریک رها شود ، به عنوان مثال ، تبلیغ و تبلیغ کاملاً قابل درک باشد.

 

• منحصر به فرد: محتوای سایت شما نباید از قسمتهای مختلف تکرار شود و باید منحصر به فرد باشد.

 

• معتبر: ماده سایت باید در صورت تصور قابل اعتماد باشد تا اطمینان حاصل شود که هشدار دهنده فوق العاده سالم است.

 

• پیگیری با هدف نهایی مشتری: هر ماده سایت باید با انگیزه اول در پشت مشتری سفارشی شود و مطابق خواسته های خود عمل کند. بنابراین در صورتی که از یک کلمه ویژه برای رتبه بندی استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که مشتری که از آن برنامه دستیابی اسکن می کند ، به هدف شما می رسد و اطلاعات کافی در مورد آن می دهد.

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان